یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدير مخابرات منطقه تهران:

امکان گزارش شکايت ثبت نام اينترنتي تلفن ثابت در سامانه 2021 در منطقه تهران

عرب هاشمي

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۰


مدير مخابرات منطقه تهران گفت: با متمرکز شدن تمامي درگاه هاي ارتباط مردمي مخابرات منطقه تهران در سامانه 2021 مدت زمان پاسخگويي به شکايات کاهش يافت.

وايمکس نيوز- به گزارش ستاد خبري شرکت مخابرات ايران در نمايشگاه الکامپ، عرب هاشمي مدير مخابرات منطقه تهران از متمرکز شدن تمام درگاه هاي ارتباط مردمي مخابرات منطقه تهران، در سامانه 2021 خبر داد و اظهار داشت: پيش از اين مخابرات درگاه هاي ارتباطي متعددي در خصوص ثبت شکايات داشت که با تجميع اين درگاه ها سامانه جامع رسيدگي به شکايات در واحد ارتباط مردمي روابط عمومي مخابرات منطقه تهران  راه اندازي شد.

وي افزود: اکنون واحد ارتباط مردمي مخابرات يکپارچه شده که مشترکان مي توانند هرگونه پيشنهاد، مشکل و شکايات خود را به اين سامانه گزارش کنند که با تجميع شکايات امکان نظارت، پايش و رصد مستقيم دفتر بازرسي بر فرآيند رسيدگي به شکايات فراهم مي شود و در نتيجه شاهد کاهش زمان پاسخگويي خواهيم بود.

وي تاکيد کرد: همچنين از طريق اين درگاه امکان شکايت از فرآيند ثبت نام اينترنتي تلفن ثابت وجود دارد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو